Yaklaşık 33 personelle hizmet veren Afet ve Acil İl Müdürlüğü, eski yerinin dar olması nedeniyle yeni hizmet binasına taşındığı bildirildi.
Ardahan Afet ve Acil İl Müdürlüğüne geçtiğimiz aylarda atanan hemşerimiz Tuncay Aras, arama ve kurtarma ekibi eski yerimizde hizmet verecek, taşındığımız yeni hizmet binasında ise afet ve acil konularda vatandaşa en iyi hizmeti sunmak için çalışmalara başlandığını söyledi.
Afet Acile 900 başvuru yapıldı
Afet ve acil durumlar ile sivil savunmaya ilişkin hizmetlerin il düzeyinde etkin bir şekilde gerçekleştirmeye çalıştıklarını belirten Ardahan Afet ve Acil İl müdürü Tuncay Aras; “Kurum olarak gerekli önlemlerin alınması ve olayların meydana gelmesinden önce hazırlık ve zarar azaltma, olay sırasında yapılacak müdahale ve olay sonrasında gerçekleştirilecek iyileştirme çalışmalarını yürüten kurum ve kuruluşlar arasında koordinasyonun sağlanması ve bu konularda politikaların üretilmesi ve uygulanması için vatandaşlara en güzel hizmeti sunmaya çalışıyoruz.
İlimizdeki yapılar sağlıksız ve her türlü doğal afet karşısında dayanıksız durmaktadır. Geçtiğimiz ilkbahar ve yaz aylarında meydana gelen doğal afetlerden dolayı bize 900 tane başvuru yapıldı. Bu başvuruların ancak 89 tanesine cevap verebildik. Yoğun bir talep söz konusu olduğu için her vatandaşın sorununa çare aramaya çalıştıklarını, ancak bizim amacımız gerçek manada ihtiyaç sahibi olanları öncelikle tespit edip yardımcı olmaktır” dedi.