Değerli Basın Mensubu,
Ardahanhaber.com.tr adresli web sitenizde 20 Aralık tarihinde yayınlanmış olan "Atilla Taşdelen’den TANAP’a çağrı" başlıklı haberiniz kapsamında resmi açıklamamız aşağıda bilginize sunulmuştur.
TANAP DOĞALGAZ İLETİM A.Ş. olarak misyonumuz, en yüksek kalitede, sağlık, sosyal ve çevresel standartlara uygun, güvenlikli ve güvenilir bir doğal gaz boru hattı inşa etmek ve işletmektir. Paydaşlarımızla ilişkilerimizde; sosyal, çevresel, iş emniyeti ve güvenlik konularında, düzenli, özgür ve öncelikli bilgilendirme yolu ile şeffaflığı ve hesap verilebilirliğisağlayan çeşitli sistemleri işletmekteyiz.
Öte yandan, boru hattı inşasının sürmekte olduğu tüm bölgelerde yerel halkın operasyonlarımızla ilgili her türlü soru, beklenti ve sıkıntısını büyük bir ciddiyetle dinlemekte ve ele almaktayız. Bu kapsamda Türkiye'nin 20 ilinde, tüm sorumluluğu yerel halkın görüşleri toplamak ve değerlendirmek olan özel bir çalışan kadromuz bulunmaktadır. Bunun yanı sıra, ve sabit hatlardan aranabilen 08003141121 no'lu şikayet ve değerlendirme hattımız ve resmi web sitemizde bulunan şikayet formu (http:// www.tanap.com/tanap-projesi/paydas-katilimisikayettalep/) aracılığıyla da tüm sorunları dinlemekte ve ivedilikle değerlendirmekteyiz.
Haberinizde konu edilen vakayla ilgili bahsi geçen isim veya başka biri tarafından TANAP'a iletilen herhangi bir resmi şikayet ya da talep bulunmamaktadır. Böyle bir talep olması halinde, standartlarımız gereği bize iletilen tüm taleplerde olduğu gibi titizlikle araştırılacak ve ilgili kişilere geri dönüş sağlanacaktır.
Kamuoyunu doğru bilgilendirmek ve faaliyet gösterdiğimiz her şehirde yerel sakinlerin tüm sıkıntılarıyla yakından ilgilenmekte olan saha ekiplerimizin mağdur edilmemesi adına, konuyla ilgili hassasiyetinizi rica eder, çalışmalarınızda kolaylıklar bileriz.
Saygılarımızla,
TANAP DOĞALGAZ İLETİM A.Ş.
Yorumlar
Kalan Karakter: