Ardahan Çıldırlı işadamı Çetin Yılmaz, Kervansaray İşkembe Salonları ağına bir yenisini daha kattı. İstanbul'da işkembe çorbası denilince ilk akla gelen marka halini almış Kervansaray İşkembe Salonlarının bir yenisi de Ümraniye Taşdelen Mahallesinde faaliyete girdi. İş insanı Yılmaz, pastane ve fırın sektöründe de Kervansaray markasıyla hizmet veriyor, bünyesinde yüzlerce insana iş imkanı sağlıyor.
YARIM ASIRLIK İŞLETME YENİ ŞUBELERİYLE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR
Yemek sektöründe yarım asırlık bir işletme olan ve Çetin Yılmaz ile birlikte kurumsallaşarak her geçen yıl büyümeye devam eden işletme hakkında bilgi veren Yılmaz, "Bu meslek bizim baba mesleğimizdir. Rahmetli babamız bu işe 1958 yılında başlamış ve uzun yıllar Beyazıt Aksaray’da ve bu mesleği yaptı. Bizde yanında yetiştik.
Bir Müddet sonra bu işe Etilerde devam etti. Daha Sonra 2010 yılından beri Ümraniye Tepeüstüne geçtik. 2010 yılında işletmemizi büyütme kararı alarak ortaklarımızla yeni atılımlar yapmaya başladık. Fazla şube aşmayı kalite açısından çok uygun görmüyoruz. Çünkü ne kadar dikkat etseniz de işi elinizde tutmanız kalite açısından çok uygun olmuyor. İşin başında olmamız lazım, öyle alıştık. Genel manada Sakatat tüketimi açısından olması gereken seviyede değiliz. Hâlbuki besin değeri ve sağlık açısından oldukça zengin olan bu besinleri tüketmek çok önemli. Çocukluk çağında başlayarak tüketmek önemli alışkanlık olmayınca bazı şeyler sonradan olmuyor. Tabi bu her müessesenin olmazsa olmazı bize göre güven empati yapalım. Sizde bende güvenmediğimiz yere gitmeyiz. Biz Tepeüstü’ne geldiğimizde bu kadar hareketlilik yoktu. Mutfağımız müşteriye açık, malzeme alımında seçici davranıyoruz. Geçmiş yıllarda işkembenin faydaları bu kadar bilinmiyordu sağlık açısından faydaları bilimsel olarak da öğrenilince işkembe ve sakatata ilgi artmaya başladı" dedi.
MARKA HALİNE GELMEMİZDEKİ BAŞARI HİJYEN VE KALİTEYE ÖNEM VERMEMİZ OLDU
Çıldırlı işadamı Çetin Yılmaz, uzun yıllardır yemek sektöründe hizmet verdiklerini belirterek sözlerini şöyle sürdürdü. "İstanbul'da bir sektörde başarılı olmak için özverili çalışmak gerekiyor. Bu iş özellikle yemek sektörü olunca dikkat edilmesi gereken başlıca kural mutlaka hijyen oluyor. Biz Kervansaray İşkembecisi olarak bu kuralı ilk kurulduğumuz günden itibaren titizlikle uyguladık. Sağlık önceliğimiz oldu. Bunu kaliteli güler yüzlü sunumla yapınca da başarı peşinden geliyor."
YILMAZ: SÜREKLİ KENDİMİZLE YARIŞTIK
İstanbul Ümraniye Taşdelen Mahallesinde 2. şubeyi faaliyete geçirdiklerini söyleyen Çetin Yılmaz, "Kervansaray İşkembe Salonu bizim ticaretten önce zevkle ve keyifle yaptığımız el emeği göz nuru bir zanaatımızdır. Hep birinci kalite malzeme, birinci kalite isçilik ile müşteriye sunumu yapıyoruz. Meslekte hiçbir firmayı hedef almadık kendimizle yarışmayı seçtik daha iyi mamul üretmek için sürekli geliştik. Buda müşterilerimizin damak lezzetini hiç yanıltmadı.
Günlük taze yaptığımız bütün mamullerimizi müşterilerimizin sofrasına sunduk. Fiyatlarımızı hep maliyeti doğrultusunda hesapladık ve fiyat belirledik. Yaptığımız işkembe çeşitlerinin yanı diğer yemek çeşitlerini de nefis bir şekilde yapmayı basardık.
Bu başarının arkasında müşterilerimizin bize duyduğu güven önemli oldu. Müşterilerimiz bize damak lezzetiyle de yön verdi. Her müşterimizin dilek ve şikâyetlerini değerlendirdik. Bizim içimize sinen ürünler yaptık, bir ömür boyu bu güvene layık kalabilmek için firmanın her çalışanı olarak söz verdik" açıklamasında bulundu.
YARIM ASIRLIK İŞLETME YENİ ŞUBELERİYLE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR
Yemek sektöründe yarım asırlık bir işletme olan ve Çetin Yılmaz ile birlikte kurumsallaşarak her geçen yıl büyümeye devam eden işletme hakkında bilgi veren Yılmaz, "Bu meslek bizim baba mesleğimizdir. Rahmetli babamız bu işe 1958 yılında başlamış ve uzun yıllar Beyazıt Aksaray’da ve bu mesleği yaptı. Bizde yanında yetiştik.
Bir Müddet sonra bu işe Etilerde devam etti. Daha Sonra 2010 yılından beri Ümraniye Tepeüstüne geçtik. 2010 yılında işletmemizi büyütme kararı alarak ortaklarımızla yeni atılımlar yapmaya başladık. Fazla şube aşmayı kalite açısından çok uygun görmüyoruz. Çünkü ne kadar dikkat etseniz de işi elinizde tutmanız kalite açısından çok uygun olmuyor. İşin başında olmamız lazım, öyle alıştık. Genel manada Sakatat tüketimi açısından olması gereken seviyede değiliz. Hâlbuki besin değeri ve sağlık açısından oldukça zengin olan bu besinleri tüketmek çok önemli. Çocukluk çağında başlayarak tüketmek önemli alışkanlık olmayınca bazı şeyler sonradan olmuyor. Tabi bu her müessesenin olmazsa olmazı bize göre güven empati yapalım. Sizde bende güvenmediğimiz yere gitmeyiz. Biz Tepeüstü’ne geldiğimizde bu kadar hareketlilik yoktu. Mutfağımız müşteriye açık, malzeme alımında seçici davranıyoruz. Geçmiş yıllarda işkembenin faydaları bu kadar bilinmiyordu sağlık açısından faydaları bilimsel olarak da öğrenilince işkembe ve sakatata ilgi artmaya başladı" dedi.
MARKA HALİNE GELMEMİZDEKİ BAŞARI HİJYEN VE KALİTEYE ÖNEM VERMEMİZ OLDU
Çıldırlı işadamı Çetin Yılmaz, uzun yıllardır yemek sektöründe hizmet verdiklerini belirterek sözlerini şöyle sürdürdü. "İstanbul'da bir sektörde başarılı olmak için özverili çalışmak gerekiyor. Bu iş özellikle yemek sektörü olunca dikkat edilmesi gereken başlıca kural mutlaka hijyen oluyor. Biz Kervansaray İşkembecisi olarak bu kuralı ilk kurulduğumuz günden itibaren titizlikle uyguladık. Sağlık önceliğimiz oldu. Bunu kaliteli güler yüzlü sunumla yapınca da başarı peşinden geliyor."
YILMAZ: SÜREKLİ KENDİMİZLE YARIŞTIK
İstanbul Ümraniye Taşdelen Mahallesinde 2. şubeyi faaliyete geçirdiklerini söyleyen Çetin Yılmaz, "Kervansaray İşkembe Salonu bizim ticaretten önce zevkle ve keyifle yaptığımız el emeği göz nuru bir zanaatımızdır. Hep birinci kalite malzeme, birinci kalite isçilik ile müşteriye sunumu yapıyoruz. Meslekte hiçbir firmayı hedef almadık kendimizle yarışmayı seçtik daha iyi mamul üretmek için sürekli geliştik. Buda müşterilerimizin damak lezzetini hiç yanıltmadı.
Günlük taze yaptığımız bütün mamullerimizi müşterilerimizin sofrasına sunduk. Fiyatlarımızı hep maliyeti doğrultusunda hesapladık ve fiyat belirledik. Yaptığımız işkembe çeşitlerinin yanı diğer yemek çeşitlerini de nefis bir şekilde yapmayı basardık.
Bu başarının arkasında müşterilerimizin bize duyduğu güven önemli oldu. Müşterilerimiz bize damak lezzetiyle de yön verdi. Her müşterimizin dilek ve şikâyetlerini değerlendirdik. Bizim içimize sinen ürünler yaptık, bir ömür boyu bu güvene layık kalabilmek için firmanın her çalışanı olarak söz verdik" açıklamasında bulundu.