İHBAR HATLARI, 112 ÇAĞRI MERKEZİNDE BİRLEŞECEK
Yayınlanma :
28.08.2020 19:31
Güncelleme :
28.08.2020 19:31


Türkiye’de birden fazla olan acil çağrı numaralarının 112 Çağrı Merkezi’nde toplanacağını belirten Vali Öner, “112 Acil Çağrı Merkezine gelen acil çağrılar, tecrübeli ve eğitimli ‘Çağrı Karşılama Personeli’ tarafından alınacak. Daha sonra vatandaşlarımızın talebiyle zaman kaybedilmeden ihtiyaç duyulan, Sıhhi İmdat, Polis, Jandarma, Yangın İhbar, Orman Yangın ve AFAD personelinin en kısa sürede olay yerine ulaşmaları sağlanacak. 112 Acil Çağrı Merkezinin hizmet vermeye başlamasıyla birlikte, asılsız çağrılar nedeniyle artan iş yükü de azaltılmış olacak ve daha etkin çalışmalar vatandaşlarımızın hizmetine sunulacak” dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: