Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, idarecilik deneyimi olmadığı halde müdür olarak görev yapan ilkokul mezunlarını düz personel yaptı.
Ardahan Belediyesinde İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, Özel Kalem başta olmak üzere birçok birimde değişikliğe gidildi. Başkan Demir, içmesuyu başta olmak üzere, çöp, araç kiralama ve diğer ihaleleri de gözden geçireceği öğrenildi.
KÖKSOY’UN İŞİ BİLMEZ EKİBİNE TASFİYE!
Faruk Köksoy döneminde bana oy verir düşüncesiyle Belediyeye doldurulan onca beceriksiz personel, yeni Başkan Faruk Demir’le birlikte hak ettikleri yerlerde düz personel olarak görev yapacaklar.
İŞTE ARDAHAN BELEDİYESİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİK
Özel Kalem Müdürü Erol Özer, Hukuk İşleri Müdürlüğü PERSONELLİĞİNE
Başkan Yardımcısı Uğur Dede, Hukuk İşleri ve Zabıta Müdürlüğüne
İmar ve Şehircilik Müdürü Seçil Avşar İmar ve Şehircilik Personelliğine,
Zabıta Müdürü Metin Marancı, Zabıta Müdürlüğü Personelliğine,
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Önder Erdem Avşar, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü Personelliğine,
Destek Hizmetler Müdürü Erdoğan Toptaş Muhtarlar İşleri Müdürlüğüne
Kültür ve Sosyal İşler Müdürü İbrahim Karabulut, Fen İşleri Müdürlüğü Personelliğine
Emlak ve İstimlak Müdür Vekili Yavuz Çimen, Mali Hizmetler Müdür V. Ve Emlak İstimlak Müdürlüğüne,
Ruhsat ve Denetim Müdürü Zeki Morkoç, yeniden Ruhsat ve Denetim Müdürlüğüne
İtfaiye Amiri Arif Bölük yeniden İtfaiye Amirliğine,
Temizlik İşleri Müdürü Cengiz Demirci yeniden Temizlik İşleri Müdürlüğüne,
Fen İşleri Müdürü Serap Aydemir, Fen İşleri Müdürlüğü ve İmar ve Şeh. Müdürlüğüne,
Muhtarlık İşleri Müdürü Murat Karaçelik, İnsan Kaynakları ve Eğitim. Müdür V. Yazı İşleri Müdürlüğüne,
Mali Hizmetler Personeli Onur Turan Destek Hizmetler Müdürlüğüne,
Veteriner İşler Müdürü Özcan Çınar, yeniden Veteriner İşler Müdürlüğüne,
Bilgi İşlem Müdürü Ahmet Kılıç yeniden Bilgi işlem Müdürlüğüne,
Hukuk İşler Müdürü Kemal Odabaşı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne,
Yorumlar 5
Kalan Karakter: